Gör allt för att bli frisk...

godmorgon! :) egentligen vaknade jag för länge sedan, men det här är juden tiden jag brukar vakna, om inte senare... så jag antar att man kan säga godmorgon i alla fall. :D det är dock inte en så jättegod morgon... har 38,6 graders feber, och har ont i halsen. usch. jag hatar att vara sjuk. hemskt är det.
vaknade vid typ 08.30, och satte på tv. kollade på simpsons. sen somnade jag om igen. vaknade några gånger efter det också... sen gick jag upp vid 11.30 ungefär.
nu har jag ätit vitaminer, vitlökskapslar, ätit en banan, ångat mig, och snytit mig ett tusental gånger. mår lite bättre, har inte ont i huvudet i alla fall, men jag hostar som en galning. får hoppas jag blir frisk snart. :)

vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen... det är så jobbigtt att bara ligga i sängen hela tiden... men det är väl det jag kommer göra, för det mesta. kolla på film & tv... och försöka bli frisk. 

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0