Hallå...

hej hej...
det blev inget mer cyklande för mig idag... men imorn blir det :) och så ska jag och storstrumpan åka till friskis&svettis och köpa träningskort också... och antagligen köra första träningspasset imorn...
har inte gjort nåt speciellt sen jag skrev sist... var nere med småsyskonen och vovven i centrum för att köpa pizza och lite annat... gud, jag är såå onyttig just nu... måste  sluta med det. inte bra.
nu har jag suttit vid ett jätteirriterande spel jättelänge... men nu orkade jag inte mer... så jag skiter i det... :P man kan ju bli helt fast i såna där grejer... inte heller bra.

jag är jättetrött. skulle kunna somna... men det ska ja inte... ska vara vaken ett tag till... :P

imorn blir det träning! :D wohoo... ser fram emot att börja träna... :)

gääääsp... nu ska jag göra nånting... vet dock inte vad. igen. :P

ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0