Hallojsan!

hello! sitter just nu i sängen och skriver det här. yupp, har fixat internet till laptopen, eller, vi har köpt en trådlös router, så jaa... :) jävligt najs. så  nu antar jag att det kommer bli lite mer bloggande och så... :D fast läxorna kommer ju självklart i första hand när det gäller datorn, men... man har ju inte läxor att göra HELA tiden, lr hur? :) 
nu ska jag väl kanske sova snart... göra mig i ordning och så... fast klockan är ju iofs inte såå mkt än. kan sitta uppe ett tag till... 
funderar på om det är några läxor jag måste göra... hmm... det finns vissa grejer jag behöver göra, men då behöver jag synka lite grejer med den andra datorn eftersom jag redan börjat på det på den... så det får bli en annan dag. 
känns lite annorlunda att skriva på den här datorn, man är liksom inte så van att kunna sitta i sängen och "surfa" haha... men jag vänjer väl mig efter ett tag. :P

kanske ska göra nåt vettigt? när man väl har dator i rummet så är det inte lika lätt att slita sig ifrån den för att göra annat, men man blir väl tvungen till det... :P haha. 

aja.... har inte så mkt mer att skriva om just nu.

redovisning i K&I imorn... hoppas det går bra. har ju inte synkat vårt arbete så mkt i gruppen än precis... lite sent ute kanske, men men.... får fixa det imorn. förhoppningsvis går det bra. jag känner mig nöjd med det skriftliga arbetet iaf... så de e najs. 

men men, som sagt... inget att skriva om. 

ha det bra.

kraaam <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0