Hej hej... :)

tja.
sitter här vid datorn, har kollat lite priser på friskis&svettis-träning... hmm... asså, eftersom jag har det lite skralt i kassan just nu så kan jag nog inte köpa nåt som jag helst skulle vilja, nåt kort där man kan träna när, var och hur man vill.... men det får väl bli nån slags gympa eller så... men det funkar ju, jag menar, jag tränar ju ingenting nu, så det är ju bättre att börja träna nånting än ingenting iaf... haha.

jaaa... skulle ju skriva om min dag...

vaknade vid 8, åt onyttig frukost... (jag var inte sugen på nåt annat...) sen gjorde jag mig i ordning, och gick ut med hunden, och sen åkte jag till skolan...

första lektionen var svenska, vigjorde inte så mkt... typ pratade om det vi hade gjort, hur vi tyckte det hade varit, hur det hade varit att hålla föredrag, m.m.
sen var det lunch, och jag hade med mig egen lunch, pannkakor... det var ganska gott. :D
sen satt vi och hade tråkigt ett tag, körde lite hänga gubbe, chillade ett tag... och efter det var det engelska. 
åh, jag är så stolt! :D fick reda på vad jag fick på grammatiktestet, och jag fick 97 poäng av 100 möjliga! :) knner mig väldigt duktig, och nu kanske jag skryter, men jag bryr mig inte! haha... nää... men jag är stolt. :)
på engelskalektionen gjorde vi inte heller så mkt... vi skulle egentligen jobbat på grupparbetena, men eftersom vi inte hade nåt  material att arbeta med så hade vi inget att göra...

efter engelskalektionen hade vi mentorstid. det var ganska mysigt faktiskt, vi drack te och åt muffins, och snackade lite grann...

sen var det Kultur och idéhistora, redovisning... jag och killen jag samarbetade med hade inte riktigt bwestämt hur vi skulle göra med redovisningen, så vi satt och dealade medan de andra redovisade, och sedan skulle vi redovisa. jag tycker redovisningen gick bra. alla sa det de skulle, och läraren verkade rätt nöjd.

vi fick gå lite tidigare från lektionen, för vi hade dragit över tiden en gång innan när vi kollade på film.

jag åkte hem, och la mig i sängen och slappade ett tag innan jag skulle ut med hunden... gick ut med hunden... haha, han var typ helt utmattad, gick jäääättesakta till en början. men sen fick han lite kraft i benen och började gå i normal takt igen...

när vi kom in igen åt jag middag, och kollade lite tv, satt vid datorn ett tag...

och det är väl typ det jag gjort till nu... från och till.

det där tog långt tid att skriva... hahaha... jag kollar halvt på ett progra på tv, väldigt intressant... om internetpedofiler...

nu ska jag fixa lite grejer, göra mig i ordning, och gå och lägga mig.
lägger in bilder på dagens outfit snart... eller senare... :)

kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0