hej hej...

tjenare... har nyss varit ute med hunden, sitter just nu och äter godis i min säng och glor på tv...

efter jag skrev sist la jag mig och kollade på tv, och sen somade jag. skönt att ta en liten tupplur. sen blir jag väckt av att mobilen ringer... pratar väldigt trött i mobilen, och sen somnar jag igen... fast jag hinner knappt sova nånting innan jag blir v'ckt igen, den här gången av min lillasyster som kommer in och skriker: "lina, du måste vakna, klockan är halv 6, du måste vakna nu... NU!!! jag skriker lite tillbaka, oc sen går jag upp och går ut med hunden...

haha... när jag är ute så kommer den en man springande nerför backen, ser lite skum ut, så tvärstannar han när han ser bobo, och säger(i en barnslig pipig röst): "åh, vilken gullig! e de en labrador?" jag: "Aa..." Bobo blir lite rädd för mannen, och börjar skälla... mannen: "E han arg?" jag: "nää..." mannen: "nä, dom brukar vara så snälla dom där..." jag: "mm..." mannen: "ha det bra!" så springer han iväg igen.... haha....

nu ska jag kolla på Scrubs... hörs senare... :)

kram <3


Kommentarer
Postat av: Fridaklara

Fin blogg :)

2008-02-22 @ 18:46:58
URL: http://fridaklara.blogg.se
Postat av: Marina

HAha, skönt namn!

2008-02-22 @ 18:53:18
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Lina

Marina: haha... vadå skönt namn? på vad/vem? :P

Fridaklara: tackar! :D

2008-02-24 @ 00:19:16
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0