Hej hej...

godmorgon till er som nss har vaknat... själv vaknade jag för länge sen. klockan 8 imorse var jag tvungen att springa ut med hunden, han mådde inte bra... satt ute i regnet med honom i en timme och frös fingrarna av mig... sen gick vi hem, och försökte få honom att äta lite. nu har han ätit, och ligger och sover just nu på sin matta. han kan knappt gå och är jättetrött, men det verkar som han mår lite bättre nu iaf...

skulle bara säga god morgon... vet inte vad jag ska göra resten av dagen... kanske åker in till stan idag och köper träningskort på f&s med syrran... vi får se hur hon mår o så...

haha... jag gick inte och la mig när jag sa att jag skulle gör det igår... big surprise! :P nää... jag stängde faktiskt av datorn, och tv:n... men sen när jag skulle gå och hämta lakan för att bädda min säng så såg jag att det var oscarsgalan... så jag låg i min nybäddade säng och kollade på det yills det slutade klockan 00.30 ungefär... och sen kunde jag inte somna på ett tag... vet inte riktigt när jag somnade, men men...

nu ska jag göra nåt... kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0