Hello...

hej hej... har nyss varit ute med hunden. han mår bättre nu, vi har matat honom med ris med smör på, och han tyckte det var mumsigt. han rkar fortfarande typ inte stå eller gå väldigt långt, men han är på bättringsvägen tror vi iaf.. hoppas han mår bättre snart min lilla vovveplutt! han ser så ynklig ut just nu... :( det är aldrig kul för en matte. men han verkar glad iaf... och det är ju bra. :)

juste, det är onsdag idag ja... massa program på samma tid. :S men jag gör väl som vanligt, kollar på LOST, spelar in Top Model och kollar på reprisen av Greys. det blir bra. :)
om lite mer än en timme är det vänner. najs. just nu är jag fortfarande rätt så rastlös... har nästan inte varit aktiv nånting idag, förutom att gå korta bitar med vovven, gå ner till tvättstugan och bära kassar, och tgyp, gå fram och tillbaka till köket... :P haha.

hum hum hum.
jag tänker mkt just nu... på typ allt möjligt... det låter så i mitt huvud "hum hum hum..." haha. har jag skrivit det redan? haha... säkert. känns som jag upprepar mig extremt mkt hela tiden... knas. jag vill måla! jag skulle ha målat idag om det hade varit skola. men det är det inte, och det är ju skönt. men vissa saker saknar man... och inte ska jag få måla nästa vecka heller, för då är det typ nån speciell dag på onsdagen... vet inte riktigt vad vi ska göra, men nåt annat än det vanliga iaf.. hmm...

hoppas ni som har sportlov har kul på er lediga tid. :)

kram, hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0