Lördag...

hej på er! :)
jag har inte orkat skriva nåt idag, bara tagit det lugnt här hemma...
sov rätt så länge imorse, det var skönt... :)
var ute med hunden och katten med lillasyster, haha, katten är galen... börjar bete sig mer och mer som en hund. vi kastade till och med pinne åt honom, och han sprang efter den och örsökte ta den... haha. söt kisse.
sen har jag bara uttit hemma, ritat tatueringar, och chillat. :P

kollade på en film för inte så länge sen... "härmed förklarar jag er chuck och larry", haha, fett skön film. det roligaste i hela filmen är bröllopet. så jävla kul, vi typ satt och asflabbade åt det och kollade på det om och om igen... lika roligt varje gång. en film jag rekommenderar. :D

här får ni några klipp från filmen, och om ni inte vill ha någonting avslöjat eller så, om ni tänkt se filmen, så behöver ni inte kolla... :) den första är dock bara en trailer...


haha... asså, luffarens tal efter bröllopet är typ det bästa nånsin... var bara tvungen:

"ching ching, ching ching... the wires are all in place. and they have tapped all of our phones. chinese government's in on it. And Elizabeth Taylor is Bigfoot! Turn off my brain..."
...
"there's a microphone in the cake!" *börjar gräva i tårtan* "they moved it..."

haha... garvar ihjäl mig. och hans snygga dans där sen också, så jäkla bra asså! HAHA...

jaa... så kul har jag haft. ätit en massa chips och dip och drucit pepsi har jag gjort också, mumsigt var det. :D

asså... det är typ helt sjukt. jag var inte riktigt medveten om exakt hur mycket smalare jag faktiskt har blivit. men det har jag. lillasyrran sa åt mig att pröva lite gamla jeans, som hon tyckte såg stora ut med tanke på hur jag ser ut... så jag provade dem, och byxor som suttit rätt så tight innan satt typ löst på mig nu. och då hämtade jag ett par jeans som jag fick av en kompis för typ flera år sen, och som jag aldrig kunnat använda för de var alldeles för små i midjan, men nu passade de! de var fortfarande aningen tighta i midjan, men jg skulle ju helt klart kunna ha dem på mig... helt sjukt asså...

men aja... ska väl gå och lägga mig snart... är inte vidare trött precis, men iaf...

hoppas ni haft en bra dag.
 
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0