Mors mors...

hej hopp! vilket vackert väder vi har ute idag! :D jag har varit ute på promenad med mina småsyskon, vovven och katten. det var trevligt. haha... katten klättrar högt upp i träd och ramla typ ner sen... :P söt.

sen har jag skrivit träningsdagbok, och ringt till fruktbudet för att kolla om de fått mitt mail. hon sa att hon som hade hand om såna saker var sjuk, men att hon skulle kolla upp det... så vi får väl se nu vad som händer. :) hoppas verkligen jag får det jobbet. jag tror det skulle vara ganska roligt, och jag måste verkligen tjäna ihop pengar nu...

haha... jag och lillebror hade lite kul igår, oc satt och kollade på Björn Gustafsson-klipp på youtube, då hittade vi den här vackra sången som jag tänkte dela med mig av till er... haha... ni som kollar på melodifestivalen har väl redan sett det här... men jag kollar inte längre på det så ofta... den är bra iaf... :P  xD


haha... aa, så kul kan man ha... :P

nu ska jag göra nånting... vet inte riktigt vad men... typ spela nåt spel eller så... :P

ha en bra dag, hörs lite senare.

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0