OH YEAH!

det känns som saker och ting äntligen börjar gå bättre för mig. :D inte för att de har gått åt helvete innan, men det har ju inte varit en dans på rosor på sista tiden precis.. :P
men nu har jag börjat plugga i tid, gör det jag ska, jag fick ett tillfälligt jobb på dagis (bara för 2 dagar, 10 timmar och 600 kronor, men ändå...) och nu fick jag ett mail från en kille från en tatueringsstudio som jag mailade idag om att få komma dit nångång och intervjua dem och fota, till uppgiften i Practical Art. och han skrev att det bara var att komma över, och jag fick ställa frågor och fota hur mycket jag ville. dessutom har jag skrivit frågor som jag ska ställa dem när jag kommer dit, 15 stycken. och det känns som om de var ganska bra. så nu är det bara att pallra sig dit nån dag, fota och ställa mina frågor, så slipper jag tänka mer på det. det känns så bra! är glaaad. :D
hoppas ni också är glada. nu ska jag nog gå och lägga mig ganska snart. måste ju vara vaken nog att märka om vovven måste ut tidigt imorn bitti. han mår som sagt bättre än imorse, men fortfarande lite dålig, så manvet aldrig riktigt vad som kan hända under natten. alltså är det smart att gå att lägga sig lite tidigare. och nu har jag ju faktiskt inte alls mkt att göra,har typ tröttnat på allt som har med internet att göra (eftersom jag kollar samma saker om och om igen typ hela dagarna, och det händer nästan aldrig nåt, eftersom ja kollar så ofta...) Och det är inget speciellt bra på tv heller. så det ska nog gå lättare att somna tidigt idag... dessutom gillar jag att sova, och drömma. det är kul att drömma... ibland är drömmarna så verkliga att det känns som det verkligen händer på riktigt. :) 

så, som sagt. sova. gonatt på er. <3 och nu går jag fasiken och lägger mig också...se, NU stängde jag av tv:n... och precis efter jag skrivit klart det här inlägget och kollat lite grejer stänger jag av datorn också! :D

sov gott, dröm sött. hörs imorn. kraaam<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0