Onsdag...

tja. ska gå och lgga mig snart tror jag... men först inlägget som jag skrev tt jag skulle skriva. ni kanske egentligen inte bryr er värst mkt, men ändå... har ma sagt så har man...

gick upp vid 7.30, gjorde mig i ordning och åkte till skolan.
hade bild, då vi fortsatte måla på våra porträtt. roligt :) ^^ jag målade mer på håret, och hann med lite ögon också, men ska fortsätta med det nästa gång...
såhär ser det ut hittills:

image159

haha... hennes hår blev jätte afro-fluffigt, men det är najs ändå... :P

efter bilden var det lunch, inte så mkt speciellt med det... haha.

sen hade vi form, och jag fortsatte med min konstiga skulptur, eller, vad man nu kan kalla det... :S det blir rätt så najs tror jag, men inte precis så jag hade tänkt mig att det skulle bli från början kanske...
lägger ut bilder på mitt "konstverk" när det är klart... :P jag och A var lite tjocka och köpte en brownie i cafeterian, mumsigt god var den... :)

sen var det liten rast, och sen design. vid den här tidpunkten på den här dagen är man som tröttast, och vill inget hellre än att åka hem och sova, men får stå ut en hel lektion till ändå. var lite segt i början, men sen kom jag igång. började bygga på mitt lusthus. (alltså, som sagt, inte ett riktigt stort utan en liten modell i kartong :P) kom rätt så långt. 

sen fick vi ÄNTLIGEN åka hem... 
jag och A satt på tunnelbanan och var trötta, hade synkad huvudvärk och mådde allmänt illa, sen gick hon av innan mig, och jag satte på mp3:n på för hög volym och tittade ut genom fönstret resten av vägen hem...

väl hemma åt jag mat och tog det lite chill framför tv:n, sen behövde jag inte gå ut med hunden, och satte mig och började plugga... tog inte så jättelångt tid... sen kollade jag vänner, pluggade vidare, kollade lost, gick och la mig i ett bad, och sen satte jag mig vid datorn... där jag suttit tills nu... och nu ska jag som sagt gå och lägg mig snart... ska bara göra en "dagens outfit" och sen är det klart. :D

imorn blir det foto i studio, engelskaredovisning och förhoppningsvis får vi tillbaka naturkunskapsproven också, han LOVADE ju faktiskt att han skulle ha med dem, men han är väldigt oföutsägbar, så man vet aldrig. han har nog antagligen glömt det... :P

kommer ett till inlägg snart...

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0