Seeeeegt...

gah! jag har tråkigt... finns ju inget att göra. vädret är skit, sitter vid datorn och typ gör ingenting... trött, hungrig (nä, jag har inte ätit än....) 
finns det nån som har nåt roligt videoklipp att visa mig eller nåt annat kul? haha... jag har tråååååkigt!

gud vad jobbig jag är... nu får jag lägga av.

haha. sheila ringde mig igår och ville att jag skulle åka med några andra av mina gamla kompisar för att hälsa på henne i england i helgen. jag sa: "men jag har inga pengar..." (och ni vet väl antagligen varför) "men jag skulle jättegärna vilja komma." hon: "så du vill komma? så om det typ ramlade ner en biljett från himlen så skulle du komma?" jag: "jaa, självklart. det är bara pengarna som är problemet..." hon: "mm... men, vi fixar det på nåt sätt!"

så hon ska höra av sig senare i veckan och så får vi se hur det blir. men jag förväntar mig inte nånting... det blir aldrig bra då. men hoppas kan man väl alltid göra? ... fast inte för mkt... 

tralallalalalaaaaa.... uttråkad, vad ska jag göra?


aja. kram <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0