segt igen...

nu är det sådär segt igen... har inget att göra, och sitter bara och glor, kollar samma saker på datorn typ 50 ggr om, och sen sitter ja och glor lite mer... usch! orkar inte inte ha nåt att göra... och sen kommer allting hända på samma gång säkert, så jag inte hinner med allt. skulle ju egentligen ha åkt och skaffat träningskort och tränat med syrran i veckan, men våra tider matchar inte, när jag inte har saker att göra, är hon upptagen, när hon inte är upptagen, är jag det... blä! men vi har iaf BESTÄMT att vi ska göra det på Tisdag istället...
sen skulle jag ju hunnit träffa A också, vilket jag hade tänkt göra idag, men sen visar det dig att hon inte hade tid idag, så vi skulle träffas nån annan dag i veckan, men nu visar det ju sig att JAG är upptagen imorn och på fredag, så då blir det ju inte... och sen vet jag ju inte om jag åker till England i helgen, vilket jag antagligen inte gör, så då kan jag träffa A då kanske... mm... men det skulle ju vara så jävla najs att åka till England... och nu när jag kommer tjäna lite pengar kanske jag kan hitta nån billig resa över helgen... men antagligen inte. jag väntar tills S ringer igen, så får vi väl se hur det blir med det...
hmm... så jag har alltså rätt mkt jag ska göra resten av veckan, mn inget jag kan göra nu, och det är irriterande...
jag antar att jag också är irriterande just nu... så jag slutar med det. :P

juste... mitt läsarantal ökar lite sakta men säkert, och jag hoppas att ni få som hittat hit stannar kvar också :) skulle vara trevligt med lite fler läsare, har ju som sagt inte alls många just nu, och det är fine med mig, men det är ju kul att folk intresserar sig för vad jag gör... :D

jaha... nu ska jag väl fortsätta med att göra absolut ingeting, och lämna er ifred ett tag. :P

kraam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0