skriver... bara för att skriva nåt. :P

hej hej. hur mår ni?
jag mår fortfarande ganska dåligt. men jag lbir nog bättre snart iaf. febern är inte lika hög. :) har inte blött sååå jättemkt näsblod idag, förutom imorse... då var det ganska mkt faktiskt. :/ men men...
halsen är bättre iaf. så jag är nog på bättringsvägen, och gör allt för att bli frisk. kan nog inte gå till skolan imorn, och även om jag kunde skulle det nog inte vara en så smart sak att göra eftersom det är lätt för mig att bli sjuk igen då. så jag stannar hemma imorn också. men jag hoppas VERKLIGEN att jag är frisk nog att gå till skolan på onsdag. vill inte missa måleriet på bilden. :/ men vi får se. HOPPAS HOPPAS!

man missar så jävla mkt om man är borta några dagar. det är jobbigt. särskilt NU. nu har vi liksom massa grejer som vi ska påbörja, ha gjort klart och lämna in, och prov som kommer... idag t.e.x. skulle vi ha gjort klart ett utkast till svenskaföredraget, på kultur och idéhistoria började de säkert med grupparbetet, och kanske i engelskan med. och imorn har vi matteprov, en massa grejer som vi ska göra i idrotten, och en redovisning i contemporary art. och INGA av de sakerna jag ens börjat med.inte bra.
jag satte mig ner tidigare idag för att plugga lite matte, men efter typ 5 minuter blev jag trött och la mig ner i sängen och kollade på tv istället. :S
ett litet tips: när ni är extremt skoltrötta, lyckas inte bli sjuka, det gör det BARA värre... trust me. :P

aja... nu ska jag sluta skriva, sitta vid datorn ett tag till, och sen gå och lägga mig. :)

så jag säger väl gonatt nu då: gonatt! 

lillebror hälsar, den lilla pojken som jag olyckligtvis antagligen har smittat ner. :/ hen mår inte heller så bra.

God natt // Lillebror ^^

och... bara för att jag aldrig gjort så förr, bobo hälsar också:

jlöätkgtöläjgäo'jfhhgd

haha. nu var det ju inte riktigt bobo som skrev det där, eftersom han är alldeles för stor för att få hoppa upp på skrivbordet och skriva nåt... men bara för att man är stor behöver man väl inte bli helt utmobbad, lr hur? :P
och jag tror jag formulerade mig ganska bra. tror han skulle godkänna det jag skrev åt honom. jag har ju känt honom i många år nu, så jag vet ungefär hur han tänker. :) haha... flumm. :P

aja. gonatt!

kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0