So totally exhausted.

hej. nu är jag hemma från min andra och sista dag som städerska. hemskt var det. hu. är heeeeelt slut, utmattad. ha städat nästan konstant i 7 timmar. dessutom har jag ju städat efter småbarn och bebisar, ej att förglömma. det är så mkt jobbigare. för det första måste man städa samtidigt som barnen springer omkring och skriker. för det andra är borden och stolarna jätelångt ner, så man måste böja sig hur långt ner som helst för att komma åt och torka... och för det tredje så är de småbarn! de geggar, slänger mat på golvet, typ rullar runt i maten, som dessutom är jättegeggig i sig. usch. nä, skulle inte alls kunna tänka mig att ha det som heltidsjobb, att städa efter småbarn. då skulle det vara lättare att vara dagisfröken. :P

 nu sitter jag i min säng och är trött. trött i hela kroppen. orkar inte göra nånting. men¨ändå vet jag att jag måste ut med hunden om nån timme eller så. orkar inte. är död. 

aja, vi får väl se det från den ljusa sidan istället, om en knapp månad kommer det finnas pengar på mitt konto. det känns ju iaf bra. fast jag hade trott att jag skulle få det lite tidigare än så... men men.

nu ska jag väl äta antar jag... JAA! Ravioli... gottigt. haha. :P

kramar <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0