tisdag...

yo! :D
idag har varit rätt så chill... :) började dagen med en gympalektion, då jag skrev en massa grejer, planerade träningsdagbok och sånt...
sen var det matte, då vi började på en ny sak... jag tror faktiskt jag fattar det här. kändes rätt så lätt för en gångs skull, och det kändes skönt. :)
sen hade vi lunch, och då gick jag, A och J till Max (även om vi egentligen inte hade tänkt det från början...) :P och så åt vi. mumsigt.
sen var det sista lektionen, contemporary practical art. vi gick igenom den nya, stora uppgiften, eller projektet, kan man kanske kalla det. det är den sista saken vi gör i den kursen, men den ska vi också hålla på med resten av terminen, och den kommer spela in väääldigt mkt i betyget. så det gäller att komma på en bra idé och utföra den väl... jag har inte riktigt kommit på vad jag vill göra än... men det kommer väl... :)
efter lektionen hade jag en klipptid förbokad... klockan 3, alltså typ en halvtimma efter vi slutat. men eftersom vi inte hade nåt att göra på lektionen idag släppte vår lärare oss astidigt. så vi slutade en timma tidigare. alltså hade jag en massa tid att döda. men som tur var hade A också lyckats boka en klipptid exakt samma tid som jag, och typ vid ett ställe som också låg nära skolan, så vi dödade tid tillsammans. satt i det tomma klassrummet och körde hänga gubbe på whiteboard-tavlan. det var najs.
en timme bara svischade förbi, och vi gick från skolan...
klippningen tog typ en och en halv timma, och nu är det kortare, och uppklippt. :D jag gillar det. det är najs. :)

såhär ser det ut: 

image146

 

haha... inte en seriös bild blev det precis... men men... :P haha... ögonen på den första miniatyrbilden asså! XD 
vad tycker ni? snyggt? :)

efter klippningen åkte jag hem, men fingrarna i håret hela vägen typ... kände efter hur kort det var. det är en så konstig känsla när man nyss klippt håret ganska mkt, eftersom man är så van vid att det är så långt och tjockt, och helt plötsligt är svallet bara borta. haha. knas. men iaf... jag åkte hem, och åt mat. mums, tortillasrester från igår. (och nu menar jag inte precis att vi skrapat ihop allt som blev över på tallrikarna och jag åt upp det idag.. utan att det fanns mat kvar liksom... men det fattar ni nog. haha)

sen gick jag ut med hunden.

efter en liten promenad la jag mig i sängen och kollade på tv. och där har jag legat till typ... 10? varit extremt osocial, känner mig lite dum nu... aja.

nu ska jag nog gå och lägga mig snart, för jag är astrött... känns som jag kommer somna snart...


imorn blir det måleri som gäller! fast bara på morgonen... :( jag skulle vilja bara måla hela dagen...


ha det bra


kram på er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0