Torsdag...

tja!
sorry att jag inte skrivit nåt tidigare idag, men jag är alldeles för upptagen med plugg just nu för att hinna göra så mkt annat...
vaknade imorse klockan 07.30, i tron om att det var rätt tid för mig att vakna... kom dock på efter typ några sekunder att det inte alls var rätt, och att jag hade en kvart på mig att göra mig i ordning. åt en banan och drack lite vitaminer, klädde på mig, borstade tänderna, och sen stack jag.
kom till skolan i tid, vi hade foto. fotade i studio idag, det var najs. :) jag, A, J, och Cissi var i samma grupp, och turades om med att fota varandra. kuligt var det. fotade portätt, och sen hade vi lite tid över, så vi fotade lite roliga saker också, typ gruppfoton och sånt... :P haha... vi hade nog kanske lite väl kul, för när vi sen förde över bilderna till datorn så märkte vi att det var typ minst 260 bilder vi hade tagit... hehe...
sen gick jag, A och J till Max (haha... konstigt, det är ju torsdag). vi åt muuuumsig mat, mycket mycket mumsig mat, och sen märkte vi att det var 5 mintuter kvar tills vi började lektionen, så vi gick snabbt... :P
hade redovisning om Jamaica på engelskan, gick väl bra... bara att en viss person i vår grupp pratade för mycket... och det var inte jag. :P vi diggade lite bob marley och lät resten av klassen digga med i några minuter, sen var vi klara...
hade lite tid att döda efter engelskan, så vi satte oss några stycken i ett klassrum och väntade på att lektionen skulle börja. snackade om lite sjuka grejer... bland annat danmark... haha. :P
sen var det naturkunskap. och vad var det jag sa, självklart hade han INTE rättat proven, som han LOVAT! kom med nån dum bortförklaring... då började vi koka lite smått. och sa: "men kan inte du rätta dem nu på lektionen då? så kan vi göra annat medans..." han svarar: "joo, det kan jag ju göra"... men icke. istället ställer han sig och babblar om nåt konstigt som vi ska börja arbeta med efter lovet. när han har babblat i ungefär 30 minuter så frågar jag "men, skulle inte du rätta våra prov?" "joo... jag ska bara gå igenom det här lite snabbt först bara..." babblar på som en galning som vanligt, jag kokar av ilska, vill döda gubben.... ännu en halvtimme går, jag har ingen som helst uppmärksamhet på vad han snackar om för jag är upptagen med att koka. sen, när det är 20 minuter kvar av lektionen frågar vi än en gång "men kan du inte gå och rätta våra prov nu?" "jovisst, precis. jag går in här och rättar dem" så då gör han faktiskt det, men hinner ju självklart inte klart innan lektionens slut, för att han är trög. folket hinner gå, och vi sitter kvar och väntar... sen får vi iaf reda på vad vi fick på första delen av provet, och det blev ett VG för mig. skönt. 
åkte hem, åt mat, satt lite vid datorn, syster kom hit för att åka och handla med mamma och styvpappa, och då passade jag på att fråga henne om tatueringarna hon ville göra, så hon skissade upp ungefär hur hon ville att det skulle se ut.
sen åkte de, och jag gick ut med hunden...
när jag kom in satte jag mig och pluggade, och hjälpte min lillasyster med några grejer hon ville ha hjälp med i sitt pluggande. 
sen kollade vi på vänner, och efter det pluggade jag vidare igen.
blev klar med pluggandet för ett tag sen, och har suttit och laddat upp lite bilder och så. 

nu ska jag väl snart sova tror jag... blir redovisning i estetisk orientering imorn, nåt jag inte riktigt ser fram emot, men det måste väl görs nån gång antar jag...

juste! måste börja skriva tränngsdagbok också... skulle ha gjort det för ett tag sen, men har inte gjort det än... hmm... bör inte ta alldeles för långt tid. 

ajja, hoppas ni har haft en bra dag... kram<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0