WOHOOOO!

Äntligen klar! oh yeah! känner mig väääldigt nöjd med mig själv. har sökt information om Edgar Allan Poe, synkat det med min kompanjon (haha), och hjälp honom lite med hans arbete, samt skrivit svar på 2 frågor som vi egentligen skulle ha svarat på tillsammans, men aldrig fick tid till, och som ingen annan kunde göra. och dessutom också satt ihop allas arbeten, snyggt och prydligt. jag har varit duktig. :) gud, hur länge kan jag ha suttit här och pluggat nu? hmm... satte mig vid kanske... 6, senast halv 7... och har suttit och pluggat, med nästan inga avbrott eller pauser, tills nu. Ja. känner mig faktiskt VÄLDIGT stolt om jag får säga det själv. jäkligt najs. :D

nu blir det softa, chilla, mysa, sova, slappa & eventuellt dö som gäller. :P ingen mer ansträngning för mig idag inte. 
fast nu är jag typ övertrött, så det känns som jag är pigg... haha. sitter uppe en stund till, sen går jag och lägger mig. 

lägger upp inlägget jag skrev förut, om fredagen... snart. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0