Wohoooo!

Jag är frisk igen! :D

är fortfarande liiiite krasslig, hostar lite, låter lite hes och så... men jag har inte blött en enda droppe näsblod idag, eller ens sedan jag stoppade en bomullstuss med olivolja i näsan igår förmiddag. :) och har nästan ingen feber alls nu. :D tog ett långt varmt bad idag, och det var skööönt.
har varit rätt så aktiv idag, om man jämför med mina andra sjukdagar. eller... okej, har legat i sängen och kollat på tv för det mesta, men jag har liksom varit mer aktiv i tänkandet... typ :P
och dessutom har jag fixat i mitt rum, och vi planerar att möblera om lite där också, antagligen imorn. :) blir nog fint tror jag.
jag känner mig mycket bättre. :)

så det blir skola imorn igen. känns bra. så slipper jag missa måleriet, wohoo! :D
känns som jag vart borta längre än jag faktiskt har, så det ska bli kul att träffa all igen. haha, låter som jag kommer tillbaks från en månad lång resa lr nåt sånt... :P

men iaf... så nu blir det gamla vanliga rutiner igen. det som är bra med att jag varit är dock att jag gått och lagt mig mkt tidigare på kvällarna, så nu har det blivit lite rutin, och jag blir tröttare tidigare, så då blir det lite bättre sovvanor för mig förhoppningsvis. tänkte gå och lägga mig snart. 

ha det bra, och sov gott! 

kram <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0