Butterfly effect

hej alla! :)

har nyss kollat klart på butterfly effect. min favoritfilm. hur bra som helst! jag har sett den förr, men det har inte resten av mina familjemedlemmar, så vi hyrde den idag. jag skulle kunna se den hur många gånger som helst.
det enda dumma är att filmen var helt knäpp, det varden förra gången jag hyrde den åckså. allts, själva dvd:n är helt hackig. så viktiga delar av filmen försvann, och vi var tvungna att kolla på slutet på datorn. så det sög ganska hårt. :P tror jag ska köpa filmen, så jag kan kolla på den utan några hack, och så många gånger jag vill! :)

  

här är en liten trailer för filmen... men den visar inte hur bra filmen egentligen är.

för alla som inte har sett filmen rekommenderar jag att ni gör det. :)

Kommentarer
Postat av: Daniella

den verkade jätte bra på trailern, :) skulle inte du berätta om hur det var i Borlänge? :P snäälla gör det! kram, ha det så bra!

2008-01-05 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0