dagens shopping...

skrev ju att jag skulle lägga upp bilder på det jag köpte idag.. så det gör jag också. :D

image96

   

image100

image101

 

image104

 



thats all, folks.

jag köpte:

¤ Jacka, Zara, 199:-
¤ Väska, Ohio, 99:-
¤ skor, Skopunkten, 0:- (i samband med annat köp, annars 99:-)
¤ svarta skor, skopunkten, 99:-
¤ 5 par strumpor, tofsar & nagellacksborttagning, HM, 118,50:-

min shoppingdag gick alltså på under 520:-, det är inte mkt pengar det. och jag skaffade allt jag behöver. förutom en ny näsring, men det finns ju typ ingenstans.
om det finns någon som vet vart man kan köpa näsringar, förutom den som finns på glitter, så kan ni väl berätta för mig? :)

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0