datorer...

hej igen.. :) har kollat lite på billiga laptops på internet... och har hittat en jag tycker verkar bra. och den är billig också. men det är en sak jag undrar över... på vår dator har vi windows XP, men på nästan alla datorer jag kollat på hittills är det windows vista. är det nån som vet vad det är för skillnad? funkar det fortfarande lika bra att göra saker man kan göra med XP? för jag har hört att man t.ex inte kan spela vissa spel och så på vista, och det skulle ju inte göra så mkt för mig eftersom jag inte spelar spel på datorn, men finns det några andra saker som är sämre? hmm... vi ska åka och kolla på typ mediamarkt och så... och fråga där...
men iaf... tror jag kan hitta nåt billigt och bra. :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0