Fan vad slapp jag blivit...

herregud... egentligen borde jag antingen plugga eller sova just nu, men jag gör inget av dem. istället sitter jag och spelar snake & crazy taxi på facebook och gör andra, väldigt meningslösa saker på datorn. jag är så dum!
jag har aldrig varit så ansvarslös i hela mitt liv. jag har alltid varit den som gjort allt i tid, och gjort det bra. men nu har jag som sagt blivit extremt skoltrött, och bara typ skiter i allt. det borde jag fan inte göra! får fanimej ta tag i mig själv nu... får se till att ta mig tid till att plugga. dumma, dumma jag... nää... nu får det vara nog med slappheter, det är liksom inte jag. jag brukar inte vara såhär... antar att alla har en fas då de inte orkar göra nåt och bara vill skita i allt... eller?

aja... får se till att bättra mig. snart.

(det här inlägget skrev jag igår natt, men internet bara försvann, så jag hann aldrig lägga ut det....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0