Godmorgon! :D

hejsan hoppsan! hade trott att jag skulle sova mycket längre idag, men jag vaknade vid 10.20 och var jättepigg, så då var det väl bara att kliva upp ur sängen... :) 
har gosat lite med vovven och spelat rayman raving rabbids ett tag, och nu ska jag gå och fixa mig nåt att äta... antagligen något "smaskigt med ssmör och banan och ä" (det inom citattecken kom min lillebror och skrev... hihi :P) gott, och kanske aningen onyttigt... :D hehe... 
"jag e inte din lillebror!!!" (citattecken=lillebror) btw, han skojar bara... han e visst min lillebror! :P vare sig han vill eller inte... :D haha. 
jaa... så roligt kan man ha det... 
som sagt... nu ska jag gå och fixa mig nåt att äta... :) 

skriver mer senare... vet inte när, dock, eftersom man aldrig kan vara riktigt säker på när man får sitta vid datorn i den här familjen... :P 

kram <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0