Gott nytt år! :D

yupp... nu är året 2008. ett nytt år... :P får hoppas att det blir ett bra ett.
vaknade för ett par timmar sedan hemma hos min babe, och nu ligger vi utspridda på diverse platser i rummet och är trötta. gick inte och lade oss så sent igår... tidigare än vanligtvis för mig faktiskt. det var skönt att få sova lite.

igår var det som sagt nyårsafton. först firade jag lite med familjen, vi åt god mat (som jag lagade...) hyrde film och tittade på den, och åt lite godis och drack lite cider... filmen vi hyrde hette "bron till terabitia" den var ganska bra, fast jag hade förväntat mig mer äventyr och fantasy... det blev inte så mkt av det som jag hade tänkt. man går alltid efter det man ser på reklamerna för filmer, och där visar de oftast de sakerna som är mest eftertraktade, eller vad man nu ska kalla det, och då får man fel uppfattning om vad det egentligen handlar om... lite bajs.

efter filmen blev jag och bo skjutsade hem till A, och där var det massa folk, hennes familj, och hennes kompis familj var där... vi hade trevligt... tittade på film och myste. vi gick aldrig upp på hammarbybacken, det var för lerigt där... lite tråkigt, men, men... vi hade trevligt ändå.

nu ska jag nog sluta skriva... :P skriver mer senare, när jag kommit hem.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0