Haha... hur jävla tur får man ha egentligen?!

godmorgon.
ja... vad ska man säga, vaknade alldeles nyss utan att någon väckarklocka ringt eller nåt, och förstod ju på en gång att jag inte skulle hinna till skolan i tid. kollar på klockan, som är 10.36 typ, och då börjar jag agera ut min ilska på typ kuddar och sånt... (jag skulle egentligen ha vaknat vid typ 7)
sedan kollar jag mobilen, och då står det 2 nya sms. öppnar dem, det första jag läser är ett där det står att matten är intsälld, okej.... det var ju bra. då missade jag bara gympan imorse. och när jag läser det andra står det att den också är inställd. jag menar, hur tur får man ha?! nästa lektion efter de 2 börjar inte förrän 12.45. så jag hinner helt klart dit. asså... det här var sjukt knasigt. jag försover mig ju nästan alltid, men inte såhär mkt, och den enda gången jag gör det, missar jag ingenting iaf! haha... det är som om någon vill att jag ska sova, fast inte missa nåt. för jag hinner nästan alltid till skolan i tid vare sig jagförsover mig eller inte... knasigt men bra. :) väldigt bra.
såå... nu ska jag väl äta nåt, göra mig i ordning, gå ut med hunden, och åka till skolan. efter skolan ska jag nog träffa pappa.

ha det bra! :) <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0