Hallå. :)

hej hej...
idag har jag inte gjort så mkt... hmm... vet inte riktigt vad jag gjort hela dagen... :P satt och kollade på tv en massa... kollade på en film som gick på 3an mitt på dagen, har glömt bort vad den hette, men den handlade typ om ett sjöodjur eller nåt.... :P somnade typ en liten stund i slutet. men den var väl ganska trevlig... :) 
sen gick jag med hunden och lillasyster till djursjukhuset för att köpa nytt öronrens till pelle (han har ett kroniskt problem med sina öron, så jag måste rensa hans öron varannan kväll, i resten av hans liv...), men det visade sig att det var stängt... så jag får gå dit imorn istället... 
gick hem igen, och kollade lite mer på tv. One Tree Hill och Miami Inc... :) trevligt trevligt... (gud vad jag har börjat använda "trevligt trevligt" mycket på senaste tiden... borde sluta... haha)
sen klockan 8 var det "coyote ugly" på 5an. har sett den ett tusental gånger, men den är också en sån film jag kan se hur många gånger som helst, och den är lika bra varje gång i alla fall... :D kollade nyss klart på den, och borde väl gå och lägga mig i tid ikväll... vilket är typ snart, eller, om en timma ungefär... men det blir väl inte riktigt så. sitter nog vid datorn i minst 2 timmar till... inte bra. 

jag har varit såå onyttig idag... hemskt. det enda något sånär vettiga jag ätit idag är en fläskkotlett och lite potatisgratäng från igår... resten har varit glass med chokladsås, grädde och maränger, tårta, cupcakes, mer glass, m.m.. inte bra, inte alls bra... så får det inte fortsätta, inte så jäkla bra för hälsan... :S :/

lägger in några klipp från filmen snart... 

kram <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0