hej hej...

godmorgon tänkte jag nästan säga... men jag har faktiskt varit uppe i några timmar nu... haha.
hur mår ni?
jag vaknade vid typ 3 idag... (jag vet, jag är hemsk) men det är skönt att sova. :) sov jättelänge och jättegott. nu har jag typ slappat och spelat lite wii. sen kom storstrumpa hit (min storasyster alltså) och vi har nyss ätit mat. min lunch typ... min frukost åt jag när jag vaknade, och det bestod av en kopp läsk, en cupcake och en liten bit kexchoklad (än en gång, jag vet, jag är hemsk!) haha. men i alla fall... nu ska vi äta lite efterrät, cupcakesen lillasyster gjort. mumsigt. ska smaka en med blåbär nu. :)

måste dra. skriver mer senare. 

kram <3  

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, läsk och kexchoklad till frukost? vad duktigt av dig ;) ha det bra! kramiis ♥

2008-01-19 @ 18:26:45
Postat av: Lina

haha... jag vet. jag är sååå väldigt duktig. :P desamma!

2008-01-20 @ 01:11:00
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0