hello. :)

tja. har nyss kolla på "the reaping". sjukt bra film, enligt mig. saker som händer hela tiden, jäkligt najs handling, snyggt gjort. väldigt bra. me likey. :) lite läääskig... men sånt bortser man ifrån när handlingen är bra. plus att det blir ju jäkligt mkt mer spännande när det är läskigt också. najs, najs. :D

nu ska jag nog sitta uppe ett tag och göra diverse grejer på datorn. får ju sova imorn bitti, så då kan man ju passa på att stanna uppe längre också. jag är inte trött heller, så det är najs. när jag blir trött går jag dock och lägger mig. men det dfröjer nog ett tag till tror jag.

har sjukt ont i magen. de flesta av er kan nog förstå varför... :P aj aj aj... säger jag bara.

om jag hittar på nåt kuligt på datorn så delar jag med mig med er såklart... om det funkar med HTML-koderna och grejerna igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0