Hemma igen.

nu har jag och bobo kommit in från våran lilla promenad. ganska mysigt, men inte lika bra väder som det vari söndags... då var det soligt och härligt. men det var inte så kallt ute i alla fall, och det var ju skönt.
man känner verkligen att det börjar bli vår nu. eller, i alla fall jag känner det. det känns liksom i luften. på nåt konstigt sätt luktar det annorlunda när det blir vår eller vinter, och även om vädret i sig kanske inte har förändrats så mycket så kanman känna i luften att det snart kommer göra det. det är härligt med vårkänlslan... mysigt. trevligt. :)

image82

min bo gillar att promenera i solen. (den här bilden är tagen i söndags, inte idag...)

nu ska jag fixa med skrivaren... (alltså byta bläck, typ...) och sen ska jag försöka skriva ut de bilder jag behöver till imorn, då vi ska måla porträtten, eller, börja måla dem iaf.... jag har en känsla av att jag kommer bli klar tidigare än alla andra och typ ha tid attmåla ett till porträtt... eftersom vi har så många lektioner på oss att måla ETT porträtt. det brukar oftast bli så, för jag arbetar så snabbt... :S men men... får väl ha lite back-up bilder om det lyckas bli så att jag hinner klart för tidigt. :P

ja som sagt... byta bläck. skriver mer senare... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0