hmm... sova?

jag borde nog egentligen gå och lägga mig nu... är faktiskt ganska trött, eller, mkt trött. men ibland känns det bara som om jag inte vill gå och lägga mig. även om det är hur skönt som helst att sova.

det sköna är ju att jag inte behöver vakna tidigt imorn. behöver inte gå ut med hunden imorgon bitti, och då kan jag sova ut. :) skööööönt! älskar att sova på dagen. :D

på måndag börjar skolan igen. presic när lovet började kände jag inte riktigt för att ha lov, jag ville vara med mina vänner i skolan... men nu när det har gått ett tag känns det som om jag behöver mer tid. det känns som allting har gått så snabbt, helt plötsligt vardet jul, sen nyår, och nu börjar skolan igen. har ju inte hunnit med nånting. plus att pappa kom hit helt plötsligt, och då gick ju tiden himla mkt snabbare. av ren chock, typ...
har inte fått nåt gjort när det gäller skolarbete heller. inte pluggat det minsta. men jag har ju typ gjort saker hela tiden, även om jag inte gjort sååå mkt... men jag har liksom alltid varit lite för upptagen för att göra läxor.
jag hade ju liksom planerat att göra läxorna typ nu efter nyår, när grejer hade lugnat ner sig lite. men då kom ju pappa, och när han är här kan man ju inte precis bara säga: "sorry farsan, vi får vänta med att umgås till typ nästa år, för jag har läxor att göra." och det är ju inte precis så att man vill göra det heller.
det kommer kännas knas att pappa är här när jag går i skolan. sånt hänger liksom inte ihop riktigt. pappa är fritid, och skola är skola... kommer ha fullt upp. vakna tidigt, skola, träffa pappa, läxor, vakna tidigt, skola, osv, osv... kommer fan vara helt slutkörd när veckan är slut. men när han väl är här så måste man ju träffa honom.
det kommer bli kul att träffa alla i klassen igen iaf... vi har ganska kul tillsammans :) men ändå... jag vill ha mer lov. jag behöver mer lov. dessutom kommer ju syrran tillbaka från indien på torsdag. och då är fortfarande pappa här... det går inte heller ihop... och så åker han dagen efter. fan. shit! asså... han åker ju på morgonen på fredag, alltså kan jag inte träffa honom då, så då måste vi träffas på torsdag sista gången, och då kommer sofie hem... men gud. nu snurrar det i huvudet. hur i helvete ska det här funka? jag måste gå till skolan på morgonen och vara där hela dagen, sen åka hem, och jag har ingen aning om vilken tid syrran kommer hem... och sen måste jag träffa pappa för sista gången innan han åker tillbaka till florida igen. jag kommer ju vara helt förstörd på fredag. så, på samma dag kommer jag vara trött, glad, ledsen, lättad, mm... jaa... vet inte hur jag ska klara av detta... fy fan. nä. orkar inte tänka på det nu. måste sova. han borde kommit nån annan gång istället... då jag var mer förberedd, och då vi hade mer tid att träffas... det här har blivit lite knäppt... jaja. jag ska nog gå och lägga mig snart... 

oj vad jag babblar. bara för att det är sent och jag ska sova just nu egentligen. (och för att jag är grymt förvirrad)

men men... får hitta ett sätt att lösa allt det här på... vet inte riktigt hur, men det ordnar sig... förhoppningsvis. 

gonatt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0