imorn blir det tågresa...

hej hej... :)

idag har varit en slapp dag...

¤ vaknade
¤ åt frukost
¤ gick ut med vovvarna
¤ tog det lugnt
¤ kollade klart på filmen vi började kolla på igår
¤ tog det chill...
¤ somnade nästan
¤ gick ut på låååååångpromenad med vovvarna i blasket så jag blev dyngsur om fötterna, och vovvarna likaså...
¤ torkade min vovve
¤ åt middag
¤ tog det lugnt
¤ åkte hem med bo
¤ kom hem
¤ tog det lugnt
¤ träffade pappa en liten stund
¤ tittade lite på tv
¤ pappa gick
¤ jag gick i badet...
¤ badade, tvättade håret...
¤ gick upp ur badet
¤ tittade film (the bird cage)
¤ skrattade åt "butlern"
¤ skrattade lite mer
¤ filmen slut
¤ började packa
¤ fortsatte packa
¤ packade och kollade på tv samtidigt
¤ blev klar med packningen
¤ pussade på min Bo för att han inte fick följa med... :'(
¤ smörjde in Bo's tassar
¤ väntade på datorn
¤ satte mig vid datorn

och nu sitter jag här... 

ska resa till borlänge imorn med min far och hälsa på lite släkt. ska stanna tills på fredag. trodde att jag skulle få ta med min pellehund, men det visar sig att rummet vi ska bo i får man inte ha några hundar i... tråkigt. :(
men det blir nog ganska trevligt iaf. 

när jag är där kommer jag antagligen inte ha tillgång till dator, så jag kommer inte blogga då... men som sagt, fredag kommer jag hem, och då skriver jag hur det varit. :)

känns nästan lite ledsamt att åka iväg. vet inte varför. bobo är lite sur på mig, han ville följa med, eller ha mig här hemma, men nu blev det inte så... 

jaa... borde nog gå och lägga mig snart. ska åka imorn bitti. 

puss o kram tills på fredag! <3 gonatt 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0