jag är en hemsk, hemsk människa!

haha... nu lät det där rätt dramatiskt, vilket det kanske inte riktigt är egentligen... det är bara det att jag har de senaste 3 timmarna lr så suttit framför tv:n och spelat rayman raving rabbids. och typ inte brytt mig om omvärlden eller märkt att tiden gått. inte förrän jag har klarat hela spelet märker jag att klockan faktiskt är 22.30, och att jag egentligen inte borde ha suttit där hela kvällen... knas.

nu är jag trött...

idag har inte varit så jättespeciell. vaknade i tid, åkte till skolan, hade gympa, matte och contemporary practical art. på gympan fick vi typ en introduktion till träningsdagböckerna som vi ska börja med snart... på matten gick vi igenom en massa grejer sm vi ska kunna till provet. och på contemporary hade vi redovisning av "med kroppen som redskap"... gick bra. 

efter skolan åkte jag och A hem till henne och fotade lite mer... sen  åkte jag hem. fick vänta på tvärbanan i evigheter... vet inte vad som hände. :P frös som in i helvete. måste nog sätta på mig lite mer kläder imorn... gåller nog på att bli lite förkyld också... det är inte bra. masn missar så mkt om man stannar hemma från skolan nån dag, och därför blir man typ tvungen att gå till skolan sjuk, vilket inte alls är najs...

när jag kom hem tog jag det lugnt ett tag, hjälpte lillasyster att hälla smet till muffins i minismå formar, och gick ut med hunden... kallt! (igen, även om jag hade varma jackan på mig...)
sen lagade jag mat, åt mat, och började spela wii... som jag alltså har spelat tills nu... 

minimuffins:

juste! idag fick jag en avi från posten att jag kundegå och hämta mina skor på ica. gjorde det efter skolan, och de passar perfekt. :) najs. har tagit lite bilder på dem också. man måste bara se till att lära sig gå någorlunda snyggt i dem... :P haha. 10 centimetersklackar är inget att leka med... 

image107

   

imorn blir det måleri på bilden. och den här gången tror jag faktiskt att vi verkligen kommer hinna börja MÅLA... haha. får hoppas det iaf... är sugen på lite måleri. :)

nu ska jag gå och lägga mig snart... tröööööött! sova säng... myyysigt. :P

gonatt. <3 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det värkar som om blubblub också ville visa upp sina fötter(tassar) för kameran ^^

2008-01-23 @ 15:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0