knäppa filmer-kvällen...

jaa... sist jag skrev skulle vi väl fika? mm.. åt goda cupcakes... :)
jag, mamma och lillebror gick ner för att hyra film. det var typ storm ute, blåste som in i helvete. vi hyrde i alla fall 2 filmer; "Parfymen" och "Pans labyrint". knäppa filmer båda två. den ena var hur galen som helst. typ den konstigaste film jag nånsin sett tror jag. och den andra hängde inte riktigt ihop. man trodde att den skulle handla om en sak, men det var typ inte alls med så mkt i filmen, istället handlade den om en annan sak, som inte hade så mkt att göra med det man hade trott att den skulle handla om. men de var båda ganska bra i alla fall. den första var jäkligt bra, men konstig... :P

så... vi har alltså suttit och glott på film i typ 4 och en halv timme... ganska påfrestande, med tanke på hur knäppa de båda filmerna var. men men... haha. ska nog gå och lägga mig om en stund... ska bara sitta vid datorn ett tag till.

imorn ska jag och syrrorna åka in till stan och köpa lite pennor. haha. både jag och min storasyster behöver nya pennor till skolan, så vi ska köpa det, och min lillasyster kanske ska köpa en väska också... :)

sen antar jag väl att jag kanske borde plugga lite också...

jaa... dagen har inte varit så hemskt händelserik. sov ju bort typ halva dagen, så jag har inte gjort så mkt. men vi har haft det trevligt i alla fall. :)

gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0