Lördag...

imorse blev jag väckt av mamma vid 6 för att bobo hade satt sig i badkaret. han är en smart vovve, för han vet att om han sätter sig i badkaret vet vi vad det är för fel. han mådde inte bra... (magen strulade) 
så då fick jag ju gå ut med honom i kylan tills han mådde lite bättre igen. sen gick jag och la mig igen, och vaknade vid runt 11. jag hade fått en avi från posten att jag kunde hämta mitt paket från ellos. så jag gick ner med hunden till ica och hämtade ut mitt paket. 
när jag kom hem provade jag mina pumps, som låg i paketet, och märkte att de var för stora. så senare gick jag ner och returnerade det, med en beställning om att byta till en mindre storlek... så det paketet får vi vänta på... 
har tagit det ganska lugnt idag... har inte träffat pappa någonting... vi kom ju hem från borlänge igår, orkade inte riktigt åka iväg någonstans. träffar honom nog imorn istället. :) och på måndag börjar skolan igen. känner mig lite dum som inte har gjort några som helst läxor... men men... 

jaaa... har inte gjort så mkt idag som sagt... :P just nu sitter min mamma och kollar på filmen vi hyrde (butterfly effect) hon jobbade när vi kollade på den, så hon kollar på den nu istället.... ska också kolla, igen. 

kram <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0