Lördag...

tja! :D
vaknade imorse vid typ 10... hade tänkt åka iväg och köpa en present till mamma, men det blev inte så. hon sa att efetersom det fanns ganska så mkt som skulle bli gjort innan vi skulle fira henne kunde jag köpa presenten nån annan gång. :)
satt och ritade massor... på tatueringen... slutresultatet jag har fått just nu är jag faktiskt jävligt nöjd med. kommer nog rita den fler gånger, och i större format och så... :P lägger in bilder på den senare...
skrev även ner alla läxor jag har att göra. det är sjuuukt mkt... jäkligt jobbigt. men allt är ju inte precis på samma gång... vissa har jag ju flera månader på mig att bli klar med (vilka inte är så många iofs, men ändå) men vissa saker måste jag få gjort snart.. jobbigt. är ganska så extremt skoltrött just nu... :S
sen firade vi mamma då... vi åt god mat, tårta, cupcakes och åt godis och drack läsk... mumsigt. mätt. :P 
mamma fick presenter som hon blev glad för. vi spelade spel, "med andra ord". det är ett roligt spel faktiskt. :)
sen kollade några på film... och jag satte mig och ritade igen... haha. sen satte jag på "10 orsaker att hata dig" (också igen...) :P kände för att se den en gång till... även om det bara var några dagar sen jag såg den sist. 
har nyss kollat klart på den. och som vanligt var den bra :)

snackade med pappa i telefon idag (han ringer varje helg), och jag frågade om pengar till att köpa en laptop... och vi skulle fixa ett sätt så jag kunde få pengar till en. det blir najs. :D skönt att ha sin egen dator, då blir det lättare att plugga, och kuna sitta vid datorn när man vill. och eftersom jag (om jag har en egen dator) kommer ha tillgång till datorn vid alla tillfällen kommer det nog bli lite mer bloggande också... :) trevligt trevligt...
nu kanske det inte går supersnabbt att få datorn, men jag ska börja kolla på dem redan idag (på internet alltså) och sen får vi se... :) 

ska nog antagligen inte gå och lägga mig alldeles för sent ikväll... men sitter nog uppe ett tag till iaf... :) tittar in här och delar med mig om jag hittar nåt roligt... 

kram <3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0