men bajs på det då!

nu är jag i min syrras lägenhet... skulle ha gått hit för jättelänge sen, och var på väg vid typ 4. men när jag kommit nästan hela vägen fram, så kom jag på att jag inte hade några nycklar, och var tvungen att gå hem igen för att hämta dem. ilsken som in i helvete var jag... trött och arg. kom hem, letade efter nycklar, men hittade inga, ringde min styvpappa och frågade vart de läåg. då visar det sig att de enda nycklarna vi hade till hennes lägenhet förutom de hon numera har själv, hade han i sin ficka. och han kom inte hem förrän typ kvart i 6. så jag kom nyss hit. och NU visar det sig att min mp3 inte funkar i den här datorn heller, verkar det som. den typ håller på att lägga av eller nåt... så nu kan jag inte ladda ner några låtar, eller göra någonting alls för den sakens skull... blir typ galen av att tänka på en till dag utan mp3 på väg till och från skolan. jag vet, jag är lite konstig, men har man vant sig vid att alltid ha musik, och kunna stänga allt annat ute ett tag, så får man liksom lite abstinensbesvär när man inte längre kan göra det...

aja... får fixa det på nåt annat sätt. förr eller senare får jag väl köpa en ny mp3, men tills vidare får jag väl kanske låna någon av mina syskons mp3:er, eller i värsta fall ta min urgamla bärbara cd-spelare med mig till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0