Musik

Jag älskar musik! måste ha musik alltid, överallt. klarar mig knappt en hel dag utan den, och om jhag inte har en fungerande mp3 på tunnelbanan får jag typ abstinens. :P haha. skulle aldrig klara av att vara döv, typ bli döv nu. tänk att leva utan musik? vet inte om jag skulle klara av det... tur att jag har bra hörsel... :) hihi...

vad gillar ni för musik? 

just nu lyssnar jag mest på Paramore. jag har ju lagt upp musikvideor av dem här innan... vissa band kan jag typ lyssna på om och om igen, hur länge som helst. Paramore är ett av dem. jag lyssnar alltid på typ en spelningslista (alltså med ett band) på min mp3 flera gånger om, i en viss period av tid, tills jag tröttnar lite och vill lyssna på nåt annat, och då byter jag. Paramores spelningslista har jag lyssnat på typ konstant nu i kanske... 2 månader? eller mer. är inte riktigt säker, men länge är det i alla fall. 

andra band jag lyssnar på ibland är: Red Hot Chili peppers, No Doubt, My Chemical Romance, Foo Fighters, Fall Out Boy, One Republic, U2, 30 Seconds To Mars, m.m.
en del av dem lyssnar jag typ inte alls på just nu... men jag tycker fortfarande att musiken är bra, och har lyssnat väldigt mkt på dem. man vet ju aldrig när man blir sugen på ett av dem igen... :P det kommer i vågor...

det är ju som sagt jättehemskt, eftersom min mp3 är knas. och allt är nu raderat från den för tillfället... men jag ska gå till min syrras lägenhet om typ några timmar och ladda upp musik på den igen... får hoppas det funkar, om det inte gör det vet jag inte vad jag gör...

nu ska jag kolla runt lite på internet och så... sen kanske jag skriver mer senare. det vore kul om man fick lite mer läsare, så om ni har några tips om vad jag ska skriva om så kan ni ju bara säga till. :)

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0