Oj oj oj...

för att vara idag så är det ju länge sen jag skrev... :P jag har ju skrivit typ var tionde minut känns det som... haha. när man inte har nåt att göra så kan man ju lika gärna göra nåt eller hur? :D

Imorn kommer det nog antagligen inte bli så mkt bloggande, jag hinner aldrig skriva nåt på datorn innan jag går till skolan på morgonen, och så slutar jag vid halv 5. sen efter det så kanske syrran ska färga mitt hår. skulle ha gjort det idag, men det blev inte så. så vi får se hur det blir imorn, om hon hinner. :) min utväxt är ju bara för hemsk... :P

image85

  

jag har så mycket hår... och jag köper alltid bara ett färgpaket ändå, bara för att det blir så jävla dyrt annars, och min syster är typ den enda som jag känner som jag vet kan få det att funka... haha. därför måste jag vänta tills hon har tid att göra det. får hoppas det blir imorn. :)

här nedan får ni även dagens "slappar-outfit" orkade inte göra mig fin idag, som alltid... :P men iaf...

sjalen behöll jag inte på en så lång tid, eftersom jag typ höll på att svettas ihjäl efter ett tag med den på.. :P haha

  

även om det inte var nåt så speciellt så tycker jag det såg ganska bra ut, på ett mysigt sätt... :)

vad tycker ni?

nu borde jag kanske gå och lägga mig snart... har ju skola imorn, och man vill ju helst vara någorlunda pigg när man ska både måla, skulptera och rita och tänka på en och samma dag. 7 och en halv timme...  09.00-16.30. jobbigt, men roligt. (typ som slemmigt men mättande, fast inte alls samma sak...) haha...

jag är trött. ska nog gå och lägga mig i tid för en gångs skull. känns bra. :) hoppas ni sover lika gott som det känns som att jag kommer göra! :D

puss och kram <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0