Söndag...

tja. idag har varit en rätt så slapp dag. haha. känns som jag skriver det typ hela tiden... :P
igår träffade jag sheila, malin, sara, natta och en massa araber... :P sheila fyller år idag, så vi firade henne igår. träffades i heron city, för att bowla. men väntade på araberna hur länge som helst. jag kom dit vid typ 6, och vi började väl spela typ 9 eller 10... haha. jag sög. kom näst sist. jag spelar inte så ofta. jag brukade fan vara asbra på bowling när jag var liten... men inte nu längre... :P
sen gick vi typ runt i heron ett tag till, väntade på araberna som spelade biljard, oc sen drog vi hem till sheila och käkade tårta... och de spelade ännu mer biljard. (sheila har ett biljardbord hemma hos sig)
jag gick och la mig innan alla andra, typ 1 eller så... orkade inte vara uppe och göra ingenting längre, när jag ändå var tvungen att åka hem tidigt på morgonen dagen därpå. lade mig i sängen och lyssnade på musik. proppade igen mina öron med mp3n och försökte somna. men jag kunde inte... låg och tänkte en massa. vid runt 3 eller nåt sånt kom sheila och natta in rummet och kastade gosedjur på mig. precis när jag hade börjat somna. typiskt... :P 
 sen gick de, och jag fortsatte försöka sova. somnade dock inte innan alla andra iaf, för jag hörde när de gick och lade sig, och det var väl vid typ halv 5...
vaknade 10.10 imorse, och märkte att jag inte hade märkt när klockan ringde... som vanligt. måste nog se till att byta väcksignal. tror jag har vant mig så mkt att den typ blockeras ut lr nåt... haha ^^
gjorde mig i ordning snabbt och drog hem. (innan alla andra vaknat)
när jag kom hem var det raka vägen ut med hunden... men det var ganska skönt väder idag. det börjar ju bli vår, så det är trevligt att gå ute då.... inte alldeles för kallt heller. :)
sen har jag väl typ pluggat lite... ytterst lite.
kollade OTH, och Miami inc. det var najs. :D
nu ska jag väl plugga lite mer... är väl så illa tvungen till det med tanke på att det ska vara inlämnat imorn (senast 00.00, natten till tisdag, dock... så jag har ju lite tid imorn också)

jaa... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0