söndag...

goddag folket! :)

hittils har söndagen inte varit så hemskt händelserik. men det är skönt. :) att bara ta det lugnt är skönt på helgerna... ibland. men nästa helg tycker jag faktiskt att det får hända nåt... kan även bli lite tråkigt att bara vara hemma och ta det lugnt ibland. :P

vaknade vid 11-tiden imorse ungefär... åt frukost (en aningen nyttigare sådan än igår morse), städade lite på rummet och sedan spelade jag lite wii, rayman raving rabbids. det är roligt. men irriterande ibland när man inte klarar nånting, såklart. :P

nu ksa jag kanske sitta lite vid datorn, spela lite mer wii, och senare ska jag och lillasyster gå ner och hyra film... (vi är hyrfilmomaner) :P haha. och så ska vi kanske köpa lite ingredienser till fler cupcakes som hon ska baka. :) mumsigt. :D

jaaa... just nu har jag inte så mkt mer att skriva om. skriver mer sen. 

kram <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0