sova snart?

hmmm... ska jag kanske gå och lägga mig tidigt ikväll? skulle kanske vara ganska skönt... eller? vet inte... vi fr se hur det blir. oftast när jag säger att jag ska gå och lägga mig tidigt så sitter jag vid datorn och hittar en massa roliga saker att göra, och sen är klockan 00.00 i alla fall... så... :P

har nyligen kommit ut ur badet... det var skönt med ett bad. :)
 
imorn blir det skola igen. men den här helgen har varit ganska lång, om man jämför med andra helger, så att skolan börjar igen känns helt okej. :P 

jag ska alltid görasaker i sista minuten. när det gäller skoluppgifter och så alltså. jag får en läxa, som jag har typ 1-3 veckor på mig att göra, och jag tänker att jag ska plugga typ varje dag, men sen så blir det att jag gör det kvällen innan det ska vara klart i alla fall. jag vet inte om det är som en utmaning för mig, om jag bara jobbar bäst under stress eller om det är för att jag vill göra allt på samma gång, och inte sprida ut det... vet inte riktigt. men det är ganska dumt i vilket fall som helst. nu har jag en uppgift jag ska ha gjort tills på tisdag, då jag ska ha skisser och ideer och tankar... och sen har vi ett matteprov om ett tag också.. och det har jag inte pluggat till alls. sen har jag väl säkert fler saker jag inte kan komma på vad de är nu för att jag inte ska få för mig att börja jobba på dem alldeles för tidigt... :P men jag ska inte klaga... jag lyckas ju nästan alltid få in dem i tid och bra gjorda i alla fall, så det är ju bra. :)

jaa... nu ska jag sluta skriva, kolla lite grejer på datorn och sen gå och göra mig o ordning och gå och lägga mig.

sov gott! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0