tisdag & onsdag

tjenare folket... :D har inte skrivit på ett tag, men jag har inte varit hemma...

igår vaknade jag i tid, åkte till skolan, hade en lektion, gympa, som jag inte gjorde nåt på nästan, eftersom jag glömt papprena vi behövde hemma... :/ sen åkte jag hem till sheila, och vi åkte senare in till skärholmen för att köpa lite grejer... eftersom hon ska flytta till england behövde hon lite saker... och jag köpte presenter till mamma. :) 
vi var där jättelänge, och blev trötta, trötta, trötta. det mesta jag gjorde var typ att sitta utanför provrum, och i provrum, och hämta saker som hon skulle prova... haha. :P
sen åkte vi hem till henne igen...
gick ut med hennes hund några gånger under dagen också... och sjöng "hallelujah"... haha.  
för det mesta låg vi, eller satt, i hennes säng och snackade, lyssnade på musik och bara tog det lugnt. det var trevligt. vi snackade gamla minnen, hur kul vi hade när vi var mindre, m.m. och då och då slog det mig att hon verkligen skulle flytta, och då blev jag lite tårögd...
sen gick vi och la oss... eller, eftersom vi typ redan var i sängen kan man väl kanske inte riktigt kalla det att "gå" och lägga sig... men men.. :P
vaknade morgonen därpå, hade sovit gott... :) av någon anledning brukar jag inte kunna sova så bra i det där huset, men nu gjorde jag det. skönt. vi var tvungna att gå ut med hunden, så vi gick ner till en rastgård och släppte henne så hon fick springa omkring lite som hon ville.
sen låg vi ännu mer i sängen, och slappade, och snackade, och tänkte...
sen var det dags at åka hem. jag var trött, hade ont i hälarna (blåsor efter pumpsen i måndags...) och frös. hade bara klänning, strumpbyxor och min gråa jacka på mig... kallt!
grät lite när jag åkte ifrån henne... och lyssnade på paramore på vägen hem. det gjorde mig på lite bättre humör. :)
när jag kom hem gav jag mamma presenten jag köpt, en lila tröja från gina tricot och ett par hörlurar. hon blev glad.
sen åt jag en toast (hade inte ätit nån frukost eller lunch innan jag kom hem...) och gick och la mig i min säng och kollade på tv. åt några goda cupcakes som syrran bakat, och somnade... :P 
vaknade vid typ... halv 5 eller så... kollade lite mer på tv:n som fortfarande var på, åt mat, och sen gick jag ut med hunden. 
sen mer tv.... :P ^^
sen gick jag och la mig i ett bad, skönt... och har ganska nyligen kommit upp ur badet.

imorn har vi foto, ska framkalla bilder :D roligt roligt!
och, juste... vi har ju naturkunskapsprov imorn också... man kan ju tycka att jag ska ha pluggat till det, men ack nej... får läsa lite i papprena innan jag somnar, och sen imorn... typ, innan naturlektionen... :S

nu ska jag ladda upp lite bilder på bilddagboken... han hända att jag lägger in några här sen också... :) det får vi se.
ha det bra!

kram <3
när jag kom  

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 23:33:14
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0