Tisdag...

detta var dagen med flyt. allt bara flöt på som det skulle, inga förseningar, inga för långa pauser, allt var bara najs.
ni har ju redan fått höra om min morgon, och hur jävla perfekt den var. 
efter morgonens upptåg åkte jag till skolan på min enda lektion, contemporary practical art. vi gjorde inte så hemskt mycket. satt där, fick introducerat för oss nästa sak vi skulle jobba med, och snackade lite om diverse grejer. väldigt slappt och skönt. slutade lite tidigare än vanligt. åkte hem, alla tunnelbanetider och sånt matchade perfekt. kom hem, lagade tortillas, åt, mumsigt. :) kollade lite tv. pappa ringde. jag gick ut med hunden, och åkte för att träffa pappa inne i stan. vi skulle kolla på bio igen :P haha. vi såg "förtrollad" på biografen saga. den var bra. :) en mysig film. ganska rolig. :P sen gick vi till SL-center och utökade mitt SL-kort till +. åkte hem, pappa lämnade av mig hemma, och sen åkte han. kom hem vid ungefär halv 9. satt en stund vid datorn och sen lockade jag min systers hår. tog nyss ett bad, och nu sitter jag här :)
det har varit en trevlig dag.

imorn är det estetiska ämnen som gäller, bild, form och design. på bilden ska vi måla portträtt i olja, på formen ska vi fortsätta med "arte povera", och på designen ska vi fortsätta designa parfymflaskor... :) najs najs...

nu ksa jag sitta ett tag till framför datorn, och sen typ gå och sova... borde börja få in vanan att lägga mig liite tidigare på kvällarna. trodde det skulle bli tidigt igår, för jag gick ifrån datorn vid typ 23, men sen satt jag och gjorde andra grejer istället... :P så jag somnade väl någonstans vid runt 1 eller så... 

jaa... godnatt får man väl säga då, eftersom jag intekommer blogga nåt mer ikväll. :)

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0