Torsdag...

goddagens! :) idag har varit en rätt så seg dag. försov mig imorse... vaknade av att A smsade och frågade vart jag var. :S :P haha... då trodde jag att klockan var 09.50, för jag kollade fel på mobilen. sen när jag hade gjort mig i ordning och gått iväg på 5 minuter, märkte jag att den "bara" var 08.40. (vår fotolektion börjar 08.30.) så jag skyndade mig till skolan, och missade inte mkt. vi framkallade negativ, och kontaktkartor. är rätt så nöjd med bilderna jag tagit. vet dock inte riktigt vilka 3 jag ska välja att redovisa. hmm... tål att tänkas på. :)
sen gick jag, A och jennifer till Max, och jag åt en pommes med green & garlic-dip, och drack en cola. gott. men var jävligt mätt efteråt (även om det inte var så mkt jag åt...) :P
sen gick jag på engelskan, gjorde inte så mkt där. bara läste en text, och svarade på några frågor.
sen skulle vi ha haft naturkunskap, och prov dessutom. fick reda på det idag. samma dag fick jag även reda på att vi inte skulle ha prov. nästan ingen hade pluggat, så vi har flyttat det till nästa lektion istället, och vi fick ledigt den här lektionen. :D det var skönt. var så jävla trött.
åkte hem, och lade mig och slappade framför tv:n några timmar. skönt. sen gick jag ut med hunden, och när jag kom in la jag mig framför tv:n igen. :P satte på "10 orsaker att hata dig", med Heath Ledger och Julia Stiles. kändes så tragiskt att han hade dött att jag bara var tvungen att titta lite på honom. han verkade som en så glad människa, i alla fall när han skådespelade... det där leendet var ju underbart. dessutom är ju filmen jäkligt bra också.
nu har jag kollat klart på filmen för ett tag sen... <3
jaa... dagen har som sagt inte varit så hemskt händelserik... tyvärr. 
hoppas nåt händer i helgen iaf... vet inte vad, men NÅGOT! juste... ska fira mamma på lördag. :) trevligt trevligt... men jag har inte köpt nån present än.... tiden går så snabbt att kjag glömmer bort att folk fyller år och grejer... jag tänker liksom inte på vilket datum det är. knas. 

jaaa... har inte så mkt att skriva om idag. men ha det bra <3 

kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0