Allmänt blähä. :P

Tja.
har nyss kollat klart på säsongsavslutningen av A shot at love with Tila Tequila 2 på www.mtv.com. väldigt överraskande slut... trodde jag aldrig skulle hända...

nu ska jag sova tror jag...
är inte trött faktiskt, förutom i kroppen då. :P jag känner mig fortfarande helt mörbultad. men i huvudet är jag pigg... som fan. jobbigt. 
behöver nog sömnen ändå...

tror jag börjar bli lite synsk... :D haha... nej, men det var lite knäppt. 
jag drömde om en gammal kompis, S, som flyttade till England för ett tag sen, 3 nätter i rad några nätter sen, och så ringde hon mig på torsdag när jag var på väg till jobbet. precis den dagen efter jag hade drömt om henne senast. galet. =D jag vet inte om jag tror på drömtydning och sånt där... men jag vet inte, vissa saker tror jag att man kan känna på sig på nåt konstigt sätt, om man har en väldigt stark relation till en person.
och juste, hon är hemma i Sverige igen, vet inte om hon kommer stanna, men hoppas på att hinna träffa henne nån dag i alla fall. :)
det skulle ju vara kul om jag var synsk i mina drömmar, för igår natt drömde jag (herregud, typ första gången som jag drömde när jag sov hos A! :P) att jag, här i bloggen, lagt upp några konstiga bilder från Spanien eller nåt, och så hade jag fått typ 2000 kommentarer på just det inlägget. haha... helt sjukt, och jag kommer inte ihåg vad det var för bilder, men ja... :P skulle ju vara kul att få lite fler läsare, även om jag skriver för min skull.

Åh, jag längtar...
jag längtar till många olika saker.
jag längtar till att packa inför resan till Spanien, jag längtar till att flyga, att vara i Spanien, och att flyga hem igen sen...
jag längtar till att ha pengar som väntar på mitt konto när jag kommer hem, som jag fått för att ha jobbat.
jag längtar till att åka till Helsingborg med A, och båta över till Danmark varje kväll och ha kul.
jag längtar till att fylla 18 i höst, så att jag kan få min kamera, tatuera mig och ta körkort... ALLT!

Som vanligt när jag egentligen är trött men jag inte känner det i ögonen så börjar jag skriva en massa skit... :P haha.
så jag kanske borde sluta med det?
måste läsa ut min bok... så jag kanske ska försöka läsa lite innan jag somnar.
men jag lovar att så fort jag stängt av datorn kommer jag att slockna... typ. :P

nej, nu stänger jag ner...
hörs igen imorn!
kraam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0