Britney-nostalgisk

Herregud... det var länge sen jag lyssnade på hennes musik.
nu när jag tänker efter kommer jag ihåg hur mycket jag älskade hennes musik.
det var A som planterade tanken i mitt huvud. så nu sitter jag och kollar på hennes musikvideor på Youtube.
 tyvärr finns det typ inga (hittills iaf) med embedding-kod, så jag kan inte läggas ut dem här...
men den här: http://www.youtube.com/watch?v=pVvjevqLxhY&NR=1 fick mig nästan att börja gråta nu när jag kollade på den... av nån konstig anledning. men det blir liksom så att massa minnen kommer tillbaka, från när jag var liten, var på läger, mia gamla kompisar och allt sånt... vet inte. nostalgisk blir jag iaf.

nu ska jag kolla på några fler videor.
lägger in nån här om det finns embedding-kod...



Anyone up for some karaoke?

here you go:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0