Candelario, Dag 10 Torsdag

Hejsan.

Idag var sista dagen i Candelario.

Vaknade i tid... kan man väl säga. Vet inte riktigt när.

Gick upp, åt frukost och började fixa... städa, packa, städa...

Sen gick vi ner till la piscina och badade och solade och badade lite till. För sista gången på, ja, två år antagligen. Det var trevligt.

Som vanligt satte vi oss i baren och tog varsin dricka och beställde in en patatas con aioli. J

Köpte lite remmar också, och en glass.

Hade trevligt i solen och i poolen (dålig jag är), fotade lite när de hoppade i vattnet och så också.

Sen gick vi hem igen, städade lite mer. Jag spexade med kameran, tog massa knasiga foton där jag ser ut som ett spöke, och tog på continuing drive så att den bara fotar hela tiden, sen gjorde vi en liten video av det på movie maker. :P hehe.

Senare duschade jag, vi åt mat, och gjorde oss i ordning.

Så gick vi ut. Siste kvällen, la fiesta och allt.

Köpte presenter till A och syster min, och lite till mig själv också. J

Kollade runt i de olika stånden ett långt tag, till min lillasyster och min lillebror också, och de hittade saker de köpte.

Så satt vi på 2 olika barer, tog varm choklad, och sen gick lillasyster och lillebror hem, och jag följde dem till dörren.

Sen gick jag tillbaka till sällskapet och vi satt och snackade en stund. Och till sist gick vi ner till det man kanske kan kalla centrumet, eller byns mittpunkt. Där hade de massa musik, ett band som spelade och så, och folk dansade.

Men jag tröttnade på att kolla på folk dansa efter ett tag, så jag gick hem.

Nu ska vi sova, och imorn reser vi hem.


Gonatt!
 
Bilder:

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0