Candelario, Dag 2 Onsdag

Imorse sov jag längst av alla (nästan).

Inte så konstigt med tanke på att jag sovit minst under gårdagen.

Men blev tillslut väckt.

Vi gjorde oss i ordning för att gå ner till La piscina de Candelario (poolen). Och det var då jag märkte att jag glömt min bästa bikini. :/

Men som tur var hade jag med mig 2 andra, visserligen inte alls lika älskade eller passande som min röda, men de funkar...

Satte på mig min svarta, och sen gick jag och åt lite frukost.

Vi gick den lilla biten till poolen och badade det första vi gjorde. Det var skönt i vattnet, och stekhett i luften. Sköööönt.

Badade ett tag, hoppade mest i och gick upp och hoppade i igen, så jag fick aningen ont i öronen. :P men men...

Solade ett tag, och sen åt vi bocadillas och drack coca cola i en liten bar vid poolen. Trevligt. :)

Sen gick tyvärr solen i moln, men vi badade ett tag till i alla fall... rätt länge faktiskt.

Jag hade simtävlingar med mamma och lillebror, och vann stort alla gånger... mitt ryggkrål är himla fit. :P jag gillar att simma.

Läste lite i min bok (som är väldigt bra, btw)

Sen gick vi hem... jag var blöt i baken för att jag inte tagit med torra underkläder (trodde ju att jag skulle torka i solen, men since there was no sol, sprack min plan...

Nu sitter jag här i sängen.

Mamma ligger och vilar och de andra är nere och handlar.

När de kommer hem ska jag och lillbror se klart "Den där Mary".


Det har regnar sjukt mycket... knas. Säkert vara för att jag är här. Haha. :P

Men nu har det slutat.


Senare:


Tja.

Nu ska vi gå till sängs snart, klockan är 00.33. :)

Har nyss kollat klart på Den där Mary och redigerat massa bilder jag tagit igår och idag. Det är sjukt många bilder asså... :P haha.

Ikväll var vi ute allihop på en liten barrunda.

Hela tjocka släkten är ju här nu, eller, inte min släkt, men min styvpappas släkt, så det är nästan släkt för mig...

Det var trevligt.

Vi gick runt i olika barer och de drack öl, jag cola. Massor av cola... haha. :P så satt vi där och snackade lite. Sen gick alla hem till sig, och vi gjorde oss i ordning och kollade på filmen.


Nu ska jag gå och borsta tänderna och så, sen är det som sagt sovdags. :)

Bilder:

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0