Candelario, Dag 3 Torsdag

Hej.

Idag vaknade vi rätt så tidigt, och gick ner till poolen.

Badade och solade om vartannat, och väntade på att de andra skulle komma också.

Efter ett tag gjorde de det, och vi fortsatte att bada och sola. J

Vi var där i minst 5 timmar, och det var asskönt.

När vi kom hem tog jag en dusch. Ni skulle se hur mycket färg jag fått bara idag, sjukt stor skillnad när man kollar på bikinilinjerna... :P haha. Har nog bränt mig lite på ryggen och axlarna, men men...

Nu har vi nyss kollat på en till film, som vi också sett förut, Scary Movie 4.

Nu är väl klockan ungefär 8... ska nog äta lite mat och sen ska vi väl ut och träffa de andra igen, göra nånting... vet dock inte vad.


Senare:


Nu är klockan 23.46 och vi har nyss kommit hem från vår "lilla" vandringstur. :P

Vi gick först och träffade de andra, sen gick vi allihopa runt i den lilla byn och kollade in olika ställen, en kyrka, några gamla byggnader, ett ställe min styvpappa bodde på förut och så.

Fotade massor då också. J

Juste, vi såg en liten bebisiller som sprang omkring här förut också, jättesöt! Men jag fick inget foto på den för den var så liten och sprang så snabbt! Vad den gjorde där har vi ingen aning om, men gullig var den iaf.

Sen när vi gått ett långt tag och babblat och fotat gick vi ner till en liten resturang inte då långt ifrån där vi bor.

Vi beställde in en massa småtallrikar med olika... ja, snacks kan man väl säga, och så delade vi allihopa på allting.

Jag åt inte allt eftersom två av rätterna var fisk och bläckfisk, och de sakerna är inte precis mina favoriter... men potatischipsen och potatisklyftorna med aioli åt jag av, och drack cola. J

Vi babblade och babblade där också, och satt där ett långt tag och hade det trevligt, men sen gick vi hem igen.

Och nu sitter jag här i vår säng och skriver... snart ska vi nog sova.. men ska läsa lite först bara. :D min bok är vääldigt bra.

Låg och läste så mycket vid poolen idag att jag brände mina axlar...


Juste, syrran sms:ade mig idag också. J och jag var tvungen att skriva om samma sms 3 gånger för att nästan ingen av mobilerna lyckades skicka det till henne. :/ haha...


Nu ska vi som sagt sussa.


Gonatt!
 
Bilder:
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0